DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/19/2005

Karmen Havlu Ucu



Genelde fotograflarin altina ne yazsam diye dusunuyorum. Bu aralar degisik isimler kullandigim icin, bir de ismin anlamini ve niye o ismi sectigimi anlatabiliyorum, hosuma gidiyor. Karmen parlak kirmizi demek. Siz bu seferlik idare edin benim hatrima, parlak pembe olsun. Gerci parlak pembe bile degil, dupeduz normal pembe.

Bizim evde bu ipten o kadar cok havlu ucu var ki. Anneannem ucuza bulmus ipi herhalde. :)) Bunun uclarina orerken, kirpik kisminda beyaz inci( veyaz daha koyu pembe) boncuklardan da eklenirse belki guzel olur. Ben aslinda tam tersini gordum, dantel beyaz ama ucunda seker pembesi boncuklar vardi. Cok sirin olmus ama yikarken makinada boncuklarin ustu soyulur mu acaba diye de aklima geldi.

Carsaf ucu da olur bu ornekten ama siz gene de beyaz orun derim.

Labels: