DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/20/2005

HAYATIMDAKI 20 RASTGELE SEY

Munevver teyze beni sobelemis. O'nun yazdiklarini sabah aceleyle okudum ama yorum bile yazacak vakit bulamadim. Bu 20 rastgele sey aklima gelen 20 sey mi olacak emin degilim ama ben oyle varsayip yazayim.

1. Iftara kac saat kaldi? Izgara kofte de ne guzel yemek. Allaha sukur ne sansliyim ben ya. Yanina piyaz yetisir mi ki?
2. Yusuf gelene kadar uyusam mi azicik, piyazi unutup?
3. Onumuzdeki gunlerde girecegim sinavlar belki de ben farkinda olmadigim halde hayatimin akisini degistirecek. Allahim onceden bir goz atsam ileride ne olucam, mumkun mu acaba?
4. Soydan'in yazdigi gibi biz acaba hic Turkiye'ye donmesek mi? Burasi yasamak icin hakikaten o kadar guzel bir yer mi? Niye Istanbul burnumda tutuyor ki yeni de gittim.
5. Dantel iplerime bir kavussam, uyumayacagim dantel yapacagim, soz.
6. Mudurumun dedigi gibi gercekten ben cok gencim de, o yuzden mi hayat( is hayati) bana adil gelmiyor?
7. Ben buraya yerlesirsem, annem kalpten gider herhalde. Yerlesmezsem, beni kimbilir daha neler bekliyor. Off ben de tam alismistim buraya. Kendi dunyamda yuvarlanip gidiyordum iste.
8. Acaba Gatineau'da manzara nasildir simdi? Iyi ki haftasonu gidecegiz. ( cektigim fotograflari sizlere de gosterince anlayacaksiniz).
9. Ben aslinda, bir dantelci acsam, isi filan bosversem de sadece mutlu olsam. Yoksa bu donemlik bir heves mi benim icin, gececek mi sonra?
10. Ben bu dersleri niye aliyorum ki, soyle sakin sakin bir hayat gecirmek varken, bu telasim niye. Bir rahat haftasonu bile yok.
11. Evi bir temizlesem, cikardigim kisliklari yerlestirsem, yazliklari kaldirsam. Ev piril piril olsa , camasirlar utulense de ben de mutlu olsam ama yok ben zaten bu isleri bitirene kadar bizim ev gene kirlenir, gene camasir sepeti dolar. Ne nankor sey bu ev temizligi.
12. Keske simdi annemin yeni evinde olsam, annem kaldirsa sahura. Cayi demlese sicacik, pencereden baksam denize. Caminin isiklari gozumu alsa. Yusuf da sagolsun cok guzel cay demler de, o deniz , o sahil bir baskadir eminim ki.
13. Umutcan'in sonu ne olacak? Bu cocuk matematik profesoru olacak sonunda bu gidisle. Olsa ne yazar, Turkiye'de bir universiteye saplanip kaldiktan sonra. Ben dedim dinlemedi ki, hayatta hersey para degil ama parasiz da karin doymuyor bu devirde. Off of arkadan Basak'im da gelir, biraz tembellik yapiyormus bu aralar. hep diyorum, derslerinizi saglam tutun, su an elinizde baska bir sey yok, tek anahtar o ama ...
14. Soyle bir kis gelse, lapa lapa karlar hic durmasa. Kar 2 metreyi gecse, kayak pistleri hic buz olmasa. Her hafta kayaga gidebilsek, kafami gozumu yarmadan bir hos kis daha gecirsem. ( Ya duz yolda yururken, ya buzpateni yaparken ya da kayakta basima bir is gelecek diye her sene korkuyorum ama korkunun ecele faydasi yok deyip hepsinin tadini cikartiyorum)
15. Araba sinavina hala giremedim ki, acaba ikidir iptal edilmesinde bir hikmet mi var, basima bir is mi gelecek? Ben bu araba ehliyetini alayim, sonra da yaza bir de motorsiklet kursuna gideyim, Yusuf'u motorun arkasina alsam, dumduz yol, saatlerce gitsek yaz sicaginda. Hayal di mi hepsi bunlarin? ( Bu arada goruyorsunuz motoru da kaptim, Yusuf'u da arkasina attim.)
16. Isinlanmayi icat etseler de ben de sadece ruyalarimda Ottawa- Turkiye yapmak zorunda kalmasam. Cok inandirici da oluyor bu ruyalar, sonra uzuluyorum.
17. Gitmek istedigim o kadar cok yer var ki, hangisinden baslasam? Bu kis bir Meksika yapabilsek, yaza da Kanada'yi uctan uca gorsek. Kisa insallah Amine Nuran teyzeyi de evine kadar gidebilip gorsem. Sonra oradan donuste Istanbul'a ugrasak. Bir dahaki seneye de Avustralya'ya teyzeme gitsem. Ben en iyisi once bir banka soysam. Piyango da alamam ki, zengin olayim birden.
18. Iftardan sonra cay bardaklari avucumuzda, kanepeye karsilikli kivrilip tv seyretsek basbasa. Simdi Yusuf olsa derdi ki " Bu dedigin olmaz Serra, cunku sen iki de bir gidip sevgililerini(elisi siteleri) geziyorsun, o bitiyor gazetelere geliyor sira. Bu interneti kestirsem ancak bir rahat edicez de".
19. Bu listenin sonu gelir mi, zaten acim, iftara bir saat kalmis, kafama artik oksijen gitmiyor kesin, durmus galiba. Bugun is yerinde millete "Ogleden sonra beynim kapalidir. Lutfen onu kullanmam gereken sorularinizi, emaille gonderin, yarina sabah gelince cevaplarim" demekte hakliyim. Demin arkadasa yazdigim emailde, sen en iyisi kendini git hastaneye teslim et yazmisim.( Cok yakin bir arkadasim, kendi arkadaslarini iftara davet etmisti gecen gun. Saglamlar mi hala, olen kalan var mi, ulasabildin mi hepsine diye yazmistim da.)
20. Allaha sukur bu gunleri de gordum, 20'ciyi yaziyorum. Ben simdi kimi sobelesem acaba? Himm, kafam calismiyor ki isim gelsin aklima. Gokten dusen uc elmayi kim yakalarsa artik.

Benim yazdiklarim biraz hayal listesi ile karismis, kusura bakmayin. beynime su an ulasilamiyor, lutfen sonra tekrar deneyin. Yok yok ben bir daha yazamam bu kadar uzun o yuzden yazdiklarimla idare edin lutfen.

Haa unutmadan, ben de Saadet'i, Nalan'i ve Sennur'u sobeliyorum, olur mu? Saadet bu seferki az ozel, o yuzden kabul etmemek yok. :))