DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/14/2005

Gulum Oda Takimi ve Somentabl




Bu haftayi benden bir oda takimi ile kapatalim isterseniz. Artik hepimizin anladigi uzere, ben gul delisi olmusum. Gullu olup da daha sevmedigim dantel olmadi herhalde. Bu takim bizim evde (biz ve anneannemi kastediyorum, cunku hala her yaptigimizi anneanneme tasdikletiyoruz guzel olmus mu diye) bir ilk olarak naylon iple oruldu.
Ben nedense pek sevemedim naylon iple dantel orme isini. Ordukten sonra kullanimi ne kadar kolaysa, ormesi de o kadar zor geldi. Niye diye soracaksiniz, cok parliyor ve gozlerimi yoruyor. Oysa herkes, naylon ipligi cok sevmis gibi. Sizler ne dusunuyorsunuz?


Posted by Picasa

Bu da takimin bir parcasi. Meral halasinin ordugu bu ornegin sadece koselerde gul olanini daha once blogunda paylasmisti. Simdi gidip bir daha baktim da, o ornegin kenari daha suslu olmus. Orecek arkadaslar, kirpigini Meral'inki gibi yapsin. Bir de bunu somentablini kare fiskos ortusu gibi kullanip, masa ortusu orsun, olur mu? Ne cok sey istiyorum bugun gene. Gerci sonra masa ortusunu de bana versin demedim. :))

Labels: ,