DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/27/2005

Boncuklu Bohca




Arkadaslar gunler karismis, ben Persembe gunleri es dosttan bir ornek ekliyordum. Neyse artik, bu seferlik boyle olsun mu? Bu benim cook sevdigim bohcam. Aslinda seccade bohcasi olarak tasarlanmis ama ben ceyiz bohcasi yaptim, buyuk kismina ufak tefek havlu, ortu filan koydum. Orta bolume kullanmadigim danteller, ufak bolumde de ivir zivir bir iki sey. Ben dikisten anlamam, sorulari annem alacak, :)) ; ama cok guzel diktik, ben baktim onlar dikti.

Cok derli toplu oluyor bununla, duz bohcalari da seviyorum da, icindekileri kundaklar gibi sarmak lazim. Bunda kapagini kapat, suslu suslu sana dolabin kosesinden baksin. Insallah fotograflar yeteri kadar acik olmustur, her ne kadar anlamazsam da, bohca yanimda oldugundan, bakar anlatmaya calisirim nasil yapilmis.

Labels: