DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

9/16/2005

Zerafet



Bu Sengul'un orta sehpasindaki ortusu; bu ornekten vitrin iclerine ve/veya sehpa ustlerine ufak boyda ortu veya motif sayisini arttirarak masanizin ustune masa ortusu yaparsaniz, emin olun ki cok guzel duracaktir. Ben gozumle gordum, hos duruyor. Sengul'un eline saglik diyoruz.

Ben iki gundur blogumda yan kolondaki arsiv, gecmis aylar, kardes siteler gibi kisimlari goremiyorum. Is yerinden de denedim, ayni problem mevcut. Bir tek benim mi basima geliyor anlayabilmem icin, siz sayfayi actinizda bu kisimlari goruyorsaniz yorumumuzda belirtirseniz sevinirim arkadaslar diye yazmistim, Nagihan hemen yorum birakarak cevap verdi. Su anda blogger server'inda problem olabilecegini varsayarak, oldugu gibi birakmayi dusunuyorum. Eger haftasonunda problem devam ederse, yeni bir adreste bulusmak zorunda kalacagiz demektir ki benim bu blogumdaki herseyi obur tarafa tasimam gerekecek demek. Simdilik hepinize guzel bir haftasonu gecirmenizi diliyorum.

Labels: