DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

9/27/2005

Sema Masa Ortusu

Esimin isyerinden tanidigi Guler, Turkiye tatili sirasinda bizler icin annesinin yaptigi harika dantelleri fotograflamis. Hepsi oyle guzel ki, beklemeden sizlerle paylasmaya baslamak istedim. Bir iki hafta surecegini tahmin ediyorum. Ustelik Guler cektigi fotograflarin bir kismi guzel cikmadigi icin silmis. Bir dahaki sefere kalanlari da cekip getirecegini de ileteyim sizlere. Ustelik orneklerin isimlerini de gondermis. Bursa'nin Tirilye beldesinden Sema Hanim'in eline saglik diyor, Guler'e de bu dantelleri bizle paylastigi icin ayrica tesekkur ediyorum.





Bu alttaki ise masadaki goruntusu, ben bu fotograftan modelini cikartamamistim. Simdi detay fotograflari da var elimde. Daha da makbule gecti bu ornek.

Labels: