DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

9/29/2005

Pembe Mavi Cetik



Bir gun icin Sema Hanim'in dantellerine ara verip, kis icin degisik patik arayanlara bir fikir verelim istedim. Bu alistigimiz patik orneklerinden farkli geldi bana, hatta daha da kolay olmasi lazim; duz renk olduguna gore. Ustundeki bogum bogum gorunen kisimlar, zincirle fistik orulerek yapiliyor diye tahmin ediyorum, ama uydurmayayim bilmeden. Kisin usuyen ayaklara birebir. Benim Kanada'ya gelene kadar yanlis bildigim yun mu sicak tutar sentetik mi ikilemini sizlerle paylasmak istiyorum. Kisin giydigimiz, ozellikle vucut ile direk temasta olan kiyafetlerin, yun ve sentetik karisimi olmasinda fayda var. Cunku yun terleme ile nemlendiginde, islakligi disari atamiyor. Bizim cok soguklarda giydigimiz coraplar, yun sentetik karisimi olur. Ayakkabinin icinde saf yun, bir sure sonra daha da usutur. Patik orerken aklinizda olsun.

Labels: