DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

9/14/2005

Fiyonklu Bebek Yelegi



Iste annemin butun kis orup sonra es dostun bebeklerine goturdugu, ve kalan dort tane icin kardesimle benim bu yaz senin olucak benim olucak diye cekistirdigimiz yelekler. Nasil oruldugunu sonunda annemden de ogrendim. Eminim ki sizler biliyorsunuzdur bu ornegi ama ben bilmeyen varsa diye anlatayim. Orgusu annemin agzindan soyle: Ön icin 35 goz 7 sira harosa or. Sonra 7 harosa 7 goz duz or. ön sirada 7 duz gözu sise ormeden alip ipi onunden duz 7 goze yetecek kadar, sikmasin buzulur, gecir ve 7 harosoyu or. Arkadan 7 haroso 7 onden duz olacak sekilde 7 sira or. Sonra duzlerin ustune harosa harosanin ustune duz gelecek sekilde or. 7 tane duzlerin ustunde iplik sirasi oluyor ya onlari 4 cm. kurdela ile ortasina sikistirarak dola ve iple dik. Sadece 7 ipligi orgüye dikme havali kabarik dursun. On 35 ilmek, arkasi 56 ilmekmis.Simdi sizler bu tariften anliyorsaniz ne iyi cunku orgu bilemeyen ben, hicbir sey anlamadim. Kolay gelsin.

Labels: