DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

8/26/2005

Takvimlerden haberin yok mu?

Takvimlerden haberin yok mu,
geçiyor yıllar.
Bana küsmüş,yüzüme gülmez
zalim aynalar.
Kimimiz yorgun, kimimiz vurgun
kimi isyankar.
Acı gerçek bu, ömrümüz bir su
Geçiyor yıllar.
Vakit geç olmuş, dönülmez olmuş
Yürek bin pişman
Bundan böyle bana meyler dost
Geceler düşman.

Hani nerde beklenenler
Medet umdum senelerce.
Anılar hep dolu dizgin
bana hayır yok gecelerden.
Kimimiz yorgun, kimimiz vurgun
Kimi isyankar.
Acı gerçek bu, ömrümüz bir su
Geçiyor yıllar.
Vakit geç olmuş, dönülmez olmuş
Yürek bin pişman.
Bundan boyle bana meyler dost
Geceler düman.


Ben her seferinde ayni seyleri hissederek dinliyorum. Sizlerin de hoslanacagini umit ederek paylasmak istedim. Bu linkten sarkinin girisini dinleyebilirsiniz. Ben de mp3 formatinda var, isteyen olursa gonderebilirim.