DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

8/11/2005

Sarmasik Gulleri Kanavice Nevresim



Uzun zamandir bloguma kanavice eklemedigimi farkedince hemen benim cok sevdigim bir nevresim takimim aklima geldi. Bu annemin ceyizinden ama o kiyip kullanamamis, bana saklamis. Ben zaten gullu herseyi seviyorum , cok mutlu oldum. Simdi her sene gittigimde acip bakiyorum yerinde duruyor mu diye; ne de olsa erkek kardesim de buyudu sayilir. Umutcan da benim etrafimdaki erkekler pek boyle seyleri onemsemezken, elisine deger veren bir insan. Annem bana ne yapsa, hemen kendisine de yapsin istiyor. Umarim bunlari sevecek bir esi olur da bosa gitmez. Neyseki ananem her kizina yapmis da , bir takim da bekar teyzem de duruyor bu nevresimden. Teyze sen de kendininkini kullanma da Umutcan'a ver, n'olur.

Ben de laftan lafa atliyorum ama simdi bizim evde bir de en ufak kuzen var, dayimin kizi Basak'imiz. Ben cocukken teyzelerimin cekmecelerine bakar ve "Teyze n'olur az kullan da bana ver" dermisim sevdigim seyler icin. Canim Basak'im ise 'Halacim giyme de bana sakla olur mu" diyordu. Zamane cocugu tabi.

Allah herkese uzun omurler versin de bu guzellikleri kullanmak nasip olsun. Bu lafim annemle teyzeme. Saklamasinlar kullansinlar. Ben yapamasam da yaptiririm insallah kardesime de kuzenlerime de. Bakin bir de Avustralya'daki iki kuzenim var. Bu sefer de Onlar cok uzaktalar da Onlara yapilamadi olmasin istiyorum. Benim isim cok elisi dostlari. Ben herkese esit, adil olsun dersem, 5 kizlik degil, 15 kizlik ceyizi paylastiramam. Gerci bu ben dahil 5 kuzenin ikisi erkek oldugu icin, o ikisine az versek olur di mi? Ne dersiniz?

Labels: ,