DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

8/25/2005

Ilk kumas boyama denemem














Sizlerden cesaretlenip, evdeki ise yaramayan kumaslarimi cikartip ilk kumas boyama denemelerimi yaptim. Iste yaptiklarimdan birisi bu. Gerci henuz bitmedi, tamamlayinca butun ortu olarak da eklerim. Elimde bunun icin transfer baski paftasi vardi, onu kullandim. Mumkun oldugunca fazla boyalari karistirmadan, her gulde farkli bir sey deneyerek boyadim. Mesela en soldaki gul de ici pembe boyanip, her bolmenin kenarlarindan kirmizi ile kontur gectim ( Pek belli olmuyor ama). Ortadakinde bir bolmeyi pembe bir bolmeyi kirmizi, bir digerini iki rengi karistirip boyadim. Sagdakinde ise ortadan kenarlara dogru renkleri koyulastirdim. Sonunda ise seffaf pullu boya ile bolmelerin arasindan gectim. Ilk deneme icin cok kotu degil olmadigini umuyorum. Su iki gundur ise gitmesem de baska seyler de denesem diye kivraniyorum evde. Cok zevkliymis boyama ama daha detayli calismalar cok sabir istiyordur. Duz boya yapinca kolay tabi.

Labels: