DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

8/16/2005

Cicekli Sehpa Ortusu



Ortunun ismini Nagihan'dan caldim. :)) Daha once ayni ornegi Nagihan bloguna eklemisti. Bu dantel esimin diger amcasinin esi Benan Yenge'nin dantellerinden. Ben orada dantellerini ve tulbent oyalarini cekmek icin evini dagittigim yetmez gibi, bir de bana bu dantel takimini hediye verdi. Ben de sevdiklerime hatira olsun diye kendi emegim bir seyler vermeyi seviyorum ama oda takimi cok emek istiyor; o yuzden almak istemedim. Benan Yenge ise cok israr etti. Buradan bir kere daha tesekkur ediyorum, eline ve gonlune saglik Benan Yenge.

Ben Nagihan'in da dedigi gibi, bu dantele baktikca bahari hatirliyorum. Hatta bahcesinde ismini su an hatirlamadigim ama turuncu cicekleri olan bir bahce bitkisidir, kuruyanlarini kopartip bir dahaki sene dikebilirsiniz ya, iste o renk ciceklerin oldugu bir bahce hayal ediyorum. Iste bu hayalimde ciceklerime uyan masa ortum de olacak. Bu takimi ya bej ya ucuk yesil kumasa piko ile gobek olusturacak sekilde diktirmeyi planliyorum. Sonra da sizleri caya bekliyorum.

Labels: