DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

8/19/2005

Burcu Havlu-Pike Danteli



Her ne kadar ben havlu danteli demis olsam da ben bunu pike agzina dantel diye anneannemden aldigim bir ornekten yaptim. Ansude El Sanatlari ve Ceyiz sayfasindan hemen altta gordugunuz pike takimi hosuma gitmisti.



Kardesime de, gerci daha cok kucuk evlenmeyi dusunmek icin ama, "Eger cok sevecegim birisiyle evlenirsen, sana veririm bunu, yoksa benim" dedim. Insallah iyi insanlarla karsilasir, iyi insanlara duser sevdiklerimiz. Allah kotuleri karsimiza cikartmasin.
Bu renkten kalan iple de gene bir baska sitede gordugum bohca icin bir dantel oruyorum. Gerci gozlerim o kadar yorulmus ki, bir haftadir elime tig almiyorum, o yuzden yarim kaldi. Galiba Eylul'den sonra is yerinde de yogun olacagiz, hic vaktim olmayacak. Bakalim, ben de ne olucak diye merakla bekliyorum. Herkese iyi hafta sonlari dilerim.

Labels: ,