DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

8/30/2005

10 Kucuk Mutluluklar

Estelle'in baslattigi, benim ilk Tuhfe'nin sayfasinda gordugum ve Munevver teyze sayesinde dahil oldugum 10 kucuk mutlulugum. Once Munevver teyzenin Munevce 2'de yazdiklarini okuyup sukredebildigim icin cok mutluyum.

1. Yagmur yagarken, camin onunde disariyi seyretmem
2. Kucuk teyzem ve ufak kuzenimle, ikisi bir arada veya ayri ayri da olsa, karsilikli gobek atmak veya ailenin tum cocuklari anneannemin evinde hep beraber halay cekmek ( inanmayacaksiniz ama acayip ozledim bu yazdigimi)
3. Serin ve guzel bir haftasonu sabahi acik havada kahvalti
4. Bavullarimin hazir, ertesi sabah Turkiye'ye ucacagimi bildigimden uyuyamamak (tum yurtdisinda yasayanlar icin gecerli bir mutluluk kaynagi) ve tatilden donup tertemiz bir ev biraktigimi gormek
5. Zor anlarimda kardesten ote arkadaslarimin oldugunu hatirlamak
6.Balkonumda gun batarken bir fincan turk kahvesi icip turkce sarkilar dinlemek veya yanimdakilerle sohbet etmek (Bunu yillarca annemle hergun yaptik, ve hayatimda derin izleri kaldigi icin esimle de yapmaya calisiyorum.)
7. Kimsenin olmadigi bir kumsalda dalgalari dinlemek veya deniz kenarinda oturup ayaklarimi suya degdirmek
8. Tarladan elimle meyve sebze toplamak ( insallah bu haftasonu yapacagim)
9. Eminonu'ndeki Yeni Cami girisinde guvercinlere yem atmak ( daha bugune kadar cocuklugumdan baslayarak, gidip de yapmadigim olmadi ama artik kucuk kuzenime bu gorevi devretmeyi dusunuyorum)
10. Sabahlari dusundugumden erken kalkmak


Ben de Nalan, Rahime ve Nazli'yi sobeliyorum.