DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

7/29/2005

Nar Cicekleri Yastik



Ben Istanbul'a gidince ailemde herkes hayatini bana gore ayarliyor, sagolsunlar. Dayimlar yeni evlerine tasindilar ama evde yapilmasi gereken bir suru is var, izolasyondan boyaya kadar. Tabi boyle uzun surecek tum isler, ben oradan ayrilana kadar erteleniyor. Yengemin ortada yastiklari vardi da en azindan bunlari cekebildim.
Aklima gelmisken ben yeni bir sey farkettim, ana sayfadaki fotograflarin ustune basinca acilan fotografi buyutmenin yolu varmis. Biraz bekleyince sag alt kosede bir sekil beliriyor. Onun ustune basinca fotograf netliginden belli olacak kadar kaybetmiyor ama desen daha acik gorulebiliyor. Hani belki benim gibi farkina varmayanlariniz da vardir.

Labels: ,