DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

7/12/2005

Gul Dali Tepsi



Annemin komsusu Neslihan Ancel cok becerikli bir insan. Kermesler icin bir suru urun hazirliyor. Kendisine site icin fotograf cekmek istedigimi soyledigimde, evinde o an ne var ne yoksa cikardi, sagolsun. Neslihan teyzenin annesi Ayse teyze bir daha beni eve almayacak cunku benim yuzumden evin altini ustune getirdiler; hem bu aralar yaptigi islerin, hem kizinin ceyizi icin yaptiklarinin, hem de kendi ceyizinden kiyip kullanamadigi bir suru dantel ve elisinin fotograflarini cektim. Sizlerle ilk once boyadigi bir tepsiyi paylasmak istedim. Benim hatirladigim kadariyla once tepsiyi zimparalayip boyuyorsunuz. Sonra da deseni ciziyorsun. Altin yaldiz olan yerler kontur olarak cizilmis. Yanlislik varsa duzeltin lutfen arkadaslar. Eline saglik Neslihan Teyze.

Labels: