DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

7/30/2005

Banyo Lifi



Herkes lif yapiyor madem bu aralar ben de bir tane yapacagim, soz olsun. Benim yapacagim, buradakilerden farkli oruluyor. Ustunde bazi yerlerinde kirpikleri bazi yerlerde ise sadece kafesler var. Cok guzel kopurur ama keseler de. Simdilik evimdekileri ekleyebiliyorum. Ben kendi orduklerimi hep burada arkadaslara giderken elim bos gitmeyeyim diye hediye etmisim. Bunlarin hepsi de bana hediye. Onlari da anmis boylece. Sol ust kosedekini , Allah rahmet eylesin, mahallemizden komsumuz Vecihe Teyze orup vermisti. Sag ust kosedekini de gene annemin komsularindan bir hanim getirmisti. Sol alt kosedeki yavru agzi beyazli olani ise esimin Pakize halasi verdi bu gittigimde bana. Sonuncuyu ise ilkokuldan arkadasim Deniz'in annesi Yuksel Teyze'nin hediyesi. Hepsine tesekkur ederim, ellerine saglik, kollarina guc kuvvet versin, gene yapsinlar di mi? Ha aklimdayken, Yusuf bak halam bana verdi, sakin ha "benim halamdir benim olucak" deme.

Labels: